В Абу-Дабі офіційно представили новий Nissan Patrol Y63. Сьоме покоління культового позашляховика стало значно технологічнішим, практичнішим і сучаснішим, ніж його попередник.
Це оновлення напрошувалося вже досить давно. Минула модель Y62 стала на конвеєр ще 2010 року. Незважаючи на кілька рестайлінгів, у 2024 році вона все ж виглядала застарілою на тлі основних конкурентів. Але тепер шанувальники позашляховиків Nissan точно не почуватимуться обділеними.
Характеристики Nissan Patrol Y63
Ніякого натягування нового кузова на старі кістки. Ніссан Патруль 2025 зроблений на новій платформі. Колісна база залишилася такою самою, як у шостого покоління, а ось сам кузов додав по 35 мм у довжину і в ширину. В основі, як і раніше, рама. При цьому жорсткість кузова збільшилася на чверть порівняно з минулою моделлю.
Для оффроуда в арсеналі Patrol є повноцінний повний привід, понижувальна передача, електронне заднє блокування диференціала. Від гідравлічної підвіски вирішено було повністю відмовитися. Тепер, незалежно від комплектації, позашляховик буде оснащуватися пневматичною підвіскою і зможе змінювати кліренс від 190 до 244 мм.
Дизайн
Екстер’єр автомобіля став значно сучаснішим. Новий Patrol має строгий, дорогий і брутальний вигляд. Але не менш кардинальні зміни відбулися і всередині.
Салон минулого покоління був помітно застарілим і простакуватим за мірками 2024 року. Інтер’єр нової моделі став помітно просторішим, технологічнішим і преміальнішим. Тепер водієві та пасажирам доступна сучасна мультимедіа з тачскріном, якісна акустична система і зручні шкіряні сидіння з можливістю масажу. Приладова панель також виконана у вигляді інтерактивного дисплея. Всю необхідну інформацію можна вивести на проекцію на лобовому склі.
Двигун
Чутки про те, що Nissan Patrol 2025 року не отримає двигун V8, підтвердилися. Замість нього автомобіль буде оснащуватися бензиновим V6 твін-турбо на 3,5-літра. Його потужність становить 425 к.с., а крутний момент — 700 Н∙м. Двигун перевершує свого попередника не тільки за потужністю, а й витрачає на 25 % менше пального.
Також у деяких країнах буде доступний простіший ДВЗ — бензиновий атмосферний V6 на 3,8-літра, що розвиває 316 к.с. і 386 Н∙м крутного моменту. Обидва мотори стикуються до 9-ступінчастого «автомата».
Відомо, що позашляховик буде доступний у 7-місному і 8-місному варіантах. Офіційна ціна на новинку поки що не оголошена, але, за попередніми оцінками, вона становитиме від 65 до 105 тисяч доларів США, залежно від комплектації.