Пікапи існують вже давно і починалися вони як “кінні екіпажі” для перевезення вантажів. Вони зазнали значних змін і стали універсальною технікою, але чи завжди це найкращий вибір для бездоріжжя?
Позашляховики бувають різних розмірів, і ми використовуємо їх для різних цілей: буксирування причепів, перевезення вантажів і людей або для їзди по бездоріжжю.
Переваги та недоліки середньорозмірного пікапа
Вони зазвичай мають найнижчу буксирувальну здатність і вантажопідйомність, тому якщо ви шукаєте витривалий автомобіль, який може комфортно буксирувати понад 5000 фунтів і перевозити понад 450 кг корисного вантажу, можливо, прийшов час пошукати більший.
Вони більш доступні, ними легше керувати та маневрувати в умовах обмеженого простору. Середньорозмірні пікапи також легші і більш аеродинамічні, а це означає, що вони краще реагують на роботу педалі акселератора і можуть впоратися з бездоріжжям. Вони легко долають кам’янисті та вологі ділянки, а їхня невелика вага стає в нагоді при пересуванні по багнюці, піску та снігу.
Які найкращі моделі?
Такі позашляховики, як Toyota Tacoma, Mitsubishi L200, Chevy Colorado та Jeep Gladiator – лише деякі з найкращих на ринку, хоча кожна модель цього класу має свої переваги.
Переваги та недоліки для півтонних пікапів
Наступним кроком стане півтонна модель, вона є не лише найпоширенішою, але й найрізноманітнішою категорією. Це найбільш очевидно на прикладі найпопулярніших моделей, включаючи Ford F-150, RAM 1500, Chevy Silverado, Toyota Tundra і так далі.
Загалом, позашляховики пропонують хорошу якість їзди, високі буксирувальні можливості та вантажопідйомність, довговічність, а сьогодні вони не так активно паливо, оскільки все більше з них починають оснащуватися газовими двигунами V6 з турбонаддувом та дизельними версіями. Однак, вони – досить великі, щоб проїхати маленькими, вузькими, лісистими стежками.
Переваги та недоліки бездоріжжя для великих пікапів
У той час як попередні дві категорії відносяться до легких та середніх позашляховиків, наступною категорією є авто з кузовом на три чверті тонни та одна тонна – для зручності ми будемо називати їх “важкими”. Вони розроблені як робочі конячки, деякі моделі пропонують трохи більше комфорту та зручності, але вони створені для того, щоб тягнути, часто забезпечуючи комерційну вантажопідйомність.
Через це ви не побачите багато заводських моделей важких позашляховиків, але найбільш пристосованими з них до бездоріжжя є, мабуть, RAM 2500 Power Wagon та пакет Ford Tremor для моделі Super Duty.
Обираючи, враховуйте, що середні моделі дозволяють легше маневрувати та краще підходять для легких пригод. Повнорозмірні мають більше потужності, але менш маневрені та економні. Вибір залежить від завдань та ваших вимог, але важливо розглянути характеристики перед придбанням та переконатися чи вам точно потрібна модель зі збільшеною вантажопідйомністю.