...

Volkswagen неабияк здивував автомобільний світ, оголосивши про намір відродити легендарний бренд Scout як виробника електромобілів. Колись цю назву носили утилітарні позашляховики, які користувалися великою популярністю в США. Оригінальний International Harvester Scout випускався з 1961 по 1980 рік. Після цього бренд зник з ринку, а 2020 року його купили німці з VW і перетворили на свою дочірню компанію.

Новостворений автовиробник представив дві моделі: позашляховик Traveler і пікап Terra. Вони уособлюють баланс між сучасними технологіями та утилітарним стилем, настільки характерним для Scout.

Новий Scout: міцний і готовий до пригод

Шанувальники оригінального Scout оцінять підхід Volkswagen до збереження позашляхового характеру. Traveler і Terra створені на міцній рамній платформі та здатні долати серйозні перешкоди. Обидві моделі мають можливість встановлення позашляхових шин діаметром до 35 дюймів, дорожній просвіт понад 30 см і здатність долати броди глибиною до 90 см. Це робить їх ідеальними для активного використання в умовах бездоріжжя.

Для поліпшення маневреності та зчеплення обидві моделі оснащені переднім стабілізатором поперечної стійкості, який можна вимкнути, а також механічними блокуваннями диференціалів спереду і ззаду. У пікапа Terra також є кріплення для запасного колеса діаметром до 33 дюймів під кузовом, а з додатковим кріпленням – до 35 дюймів. Traveler, своєю чергою, може похвалитися канонічним кріпленням для запаски на дверцятах, що додає стилю та практичності для тривалих подорожей.

Практичність і потужність електроприводу

Концепти Scout орієнтовані на високу утилітарність, забезпечуючи водіїв усіма необхідними функціями для мандрівок на природу та роботи в складних умовах. Пікап Terra, наприклад, має кузов завдовжки 5,5 футів, з кількома розетками на 120 і 240 В, які дають змогу використовувати автомобіль як мобільну електростанцію. Traveler не відстає за потужністю, зберігаючи високий рівень вантажопідйомності та пропонуючи максимальний комфорт у тривалих поїздках.

В обох моделях передбачені значні показники з буксирування і вантажопідйомності. Traveler здатний буксирувати понад 3175 кг, а Terra піднімає планку до 4500 кг. Вантажопідйомність обох моделей також вражає і досягає 900 кг.

Потужний електричний двигун і ретро-дизайн інтер’єру

Scout дотримується актуальних стандартів електромобілів, включно з архітектурою на 800 вольт і підтримкою швидкої зарядки до 350 кВт, що дає змогу швидко відновлювати запас ходу. Крім того, обидві моделі підтримують двосторонню зарядку, що може бути корисно в умовах віддалених поїздок. Завдяки опціональній системі «Harvester», яка включає бензиновий генератор, можна збільшити запас ходу до 800 км. У базовій електричній версії на одній зарядці машини зможуть долати близько 560 км, що також вражає для класу електровнедорожників.

Scout також пропонує високі показники потужності: обидві моделі можуть розвивати до 1000 Нм крутного моменту і прискорюватися до 96 км/год за 3,5 секунди, що є рівнем спортивних автомобілів. Усередині інженери постаралися зберегти атмосферу оригінального Scout, створивши зручний і функціональний салон. Центральний дисплей сусідить із тактильними органами управління кліматом, стилізованими під приладову панель Scout II. Опціонально доступний передній тримісний диван. А механічні дверні ручки підкреслюють стиль у ретро-ключі.

Вихід на ринок і вартість нових моделей

Тим, хто вже зацікавився новим Scout, компанія Volkswagen пропонує забронювати модель за $100. Ціни починаються від $50,000 за Traveler і $51,500 за Terra, що робить їх цілком доступними для їхнього класу. Планується, що обидві моделі залишаться в межах $60,000, що приверне більше покупців на ринок електровнедорожників. Початок виробництва намічено на 2027 рік, і тільки час покаже, чи зможе Scout закріпитися на ринку і повернутися в нову електричну епоху з тією ж популярністю, що й раніше.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
z
Заголовок
Стаття
Обкладинка
Maximum file size: 512 МБ
Search this website
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x