...

Коли Polestar 2 вперше був представлений у 2021 році, він не виправдав своїх обіцянок стати справжнім конкурентом Model 3. Крім стартової ціни в 60 000 доларів, Polestar 2 міг забезпечити запас ходу всього в 233 милі, його стандартний інтер’єр здавався ще дешевшим ніж у Model 3, а швидкість зарядки становила всього 150 кВт.

Відтоді Polestar поступово оновлював модель, представивши доступнішу модель FWD, збільшивши запас ходу двомоторного варіанту до 260 миль, поліпшивши деякі елементи оздоблення салону та знизивши початкову ціну до 49 000 доларів. Однак навіть у цьому випадку він все одно не дотягував до більшості конкурентів, імовірно, через те, що Polestar не внесла помітних змін до хімічного складу батареї або компонентів силового агрегату автомобіля.

На щастя, у 2024 модельному році Polestar вирішила суттєво оновити модель 2. Що складається з нового блоку батарей ємністю 82 кВт/год, нової схеми трансмісії RWD і поліпшеної швидкості зарядки 205 кВт, масштабний ремонт Polestar 2 повністю змінив його позиціонування порівняно з іменитими конкурентами, включно з Tesla Model 3.

Polestar 2 досяг свого повного потенціалу

Хоча Polestar 2 технічно базується на модифікованій платформі ICE, ви навряд чи помітите це, просто поглянувши на його специфікацію. Базова модель, ціна якої зараз починається від 50 000 доларів, пропонує 299-сильний електродвигун, встановлений позаду, і 320 миль запасу ходу. Швидкість 100 км/год досягається за адекватні 5,9 секунди, а час заряджання 10-80% становить лише 28 хвилин.

Для тих, хто хоче більше потужності, також доступний варіант із двома електродвигунами вартістю 55 000 доларів, потужністю 421 кінських сил та запасом ходу в 276 миль. Хоча ця ціна здається високою, варто зазначити, що в стандартну комплектацію двомоторного варіанту входить безліч функцій допомоги водієві, які раніше коштували додатково $3400. Якби ці функції можна було встановити на модель RWD, то це обійшлося б у $2000.

За додаткові $2000 ви можете придбати “Plus Pack“, що пропонує панорамний дах, покращену аудіосистему, приємнішу оббивку та автономний опалювач. Є також преміум комплектація “Performance Pack” за $5500, що збільшує потужність двомоторного двигуна до 455 кінських сил і включає переналаштоване шасі, високопродуктивні амортизатори та гальма Brembo для серйозних навантажень.

Polestar 2 проти Tesla Model 3 – хто вигідніший?

На папері двомоторний Polestar 2 все ще не дотягує до Model 3. Long-Range Model 3 і дешевше, і пропонує більший запас ходу, а варіант Performance розганяється до 100 км/год майже на цілу секунду швидше, ніж найшвидший 2. Однак при найближчому розгляді ці два автомобілі виявляються більш порівнянними, ніж можна подумати.

Наприклад, під час випробувань на шосе, проведених Car and Driver, з’ясувалося, що Tesla Long-Range Model 3 проїхала лише 230 миль за швидкості 75 миль на годину, що набагато менше від заявлених 333 миль. І навпаки, Car and Driver виявив, що Volvo, на базі якого побудований Polestar 2, досягає 91% від заявленого запасу ходу на шосе, що означає запас ходу в 250 миль для варіанту з двома двигунами.

Варто зазначити, що Polestar також має досвід завищення часу розгону 0-60 на кілька десятих секунди, що означає, що найшвидший варіант має без проблем подолати бар’єр у 4 секунди.

Можна стверджувати, що Model 3 все ще значно дешевше, особливо з урахуванням потенційного податкового вирахування в розмірі $7500, але деякі готові пожертвувати цим заради унікальнішого, можливо, кращого на вигляд і навіть більш далекобійного електромобіля.

У Polestar є ще кращі моделі на підході

Ні, Polestar 2 не ганьбить Model 3 у всіх можливих категоріях, і в більшості випадків логічним вибором все одно буде купівля Tesla. Але справжня фішка криється в тому, як Polestar продовжує вдосконалювати Polestar 2, перетворюючи його з посміховиська в сегменті EV-седанів у 2021 році на дійсно конкурентоспроможну модель.

А враховуючи що на підході ще кілька цікавих автомобілів бренду, таких як Polestar 3, який побудований на спеціальній платформі EV, неможливо сказати, якою буде межа цих продуктів наступного покоління. В даний час Polestar 3 може похвалитися запасом ходу до 300 миль. Однак після кількох років удосконалень ця цифра може наблизитися до 400 миль.

На підході також більш доступний позашляховик, який коштуватиме стільки ж, скільки Polestar 2, але буде побудований на платформі наступного покоління. Як повідомляється, його запас ходу становитиме до 300 миль, а максимальна потужність – 544 кінські сили, що змусить попітніти навіть Model Y.

Немає необхідності говорити про те, що якщо Polestar вдасться створити велику лінійку автомобілів, які будуть поліпшуватися з року в рік, то вона буде добре позиціонувати себе для боротьби з будь-якими майбутніми конкурентами.

5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
z
Заголовок
Стаття
Обкладинка
Maximum file size: 512 МБ
Search this website
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x