Обидва автомобілі належать до категорії середньорозмірних позашляховиків з трьома рядами сидінь, проте вони значно відрізняються за різними характеристиками та особливостями.
Lexus представив два розкішних пікапа в один день, що здавалося дещо дивним рішенням. Перші враження, що Lexus GX 2024 року та зовсім новий TX виконують одні й ті самі функції.
GX є глобальним продуктом, що продовжує традиції двох попередніх поколінь, тоді як TX є абсолютно новим та розробленим спеціально для американського ринку.
Чим вони відрізняються?
За словами представників Lexus, попит на трьохрядні позашляховики зростає, і компанія хоче охопити всі сегменти цього ринку. LX призначений для вищого сегменту, тоді як GX буде конкурувати серед преміум середньорозмірних пікапів поряд з Land Rover Defender. Давайте розглянемо ключові відмінності між GX і TX.
Конструкція:
GX – це позашляховик на рамній конструкції, тоді як TX – це кросовер з однорідним кузовом. Lexus обрав рамну конструкцію навіть якщо Land Rover продемонстрував, що можна створити і без рамної конструкції, не можна відкинути переваг рами щодо незалежності підвіски, буксирування та загальної міцності.
Компактний кузов TX, який виготовлений зі сталі, є легшим, жорсткішим, дешевшим у виробництві та має нижчий центр тяжіння. Такий кузов також має потенціал бути більш безпечним, оскільки деформація корпусу передбачувана.
Це також зрозуміло, коли ви дивитеся на абсолютно різні трансмісії автомобілів. GX має повнопривідну систему 4WD з підвищеним та пониженим діапазонами та блокуванням міжосьового диференціалу.
TX – має базову систему повного приводу, яка надсилає потужність на задню вісь, коли виявляє пробуксовку передніх коліс. Існує також більш просунута система Direct 4 AWD, яка покращує зчеплення з дорогою та керованість. Вона є стандартною для гібридних моделей.
Lexus вказує кути з’їзду, розвороту та прориву для GX (26/24/22 градуси в Overtrail та Overtrail+), але не для TX.
Сидіння:
TX – справжній семимісний мотоцикл. Сидіння GX, очевидно, були спроектовані так, щоб складатись якомога ефективніше, і вони встановлені набагато ближче до підлоги. Якщо там сидітиме доросла людина, її коліна торкатимуться вух.
TX також має більше простору для роботи. Колісна база GX становить 112,2 дюйма, а TX – 116,1 дюйма. Більша довжина означає більше місця для пасажирів та багажу. Для порівняння, TX пропонує 20,1 куба в тій же конфігурації, приблизно стільки ж, скільки Sequoia зі складеним третім рядом.
Є дві різні опції двигунів:
GX пропонує тільки один тип двигуна: 3,4-літровий V6 з подвійним турбонаддувом від Toyota, який розриває на 349 кінських сил і 479 фунт-фут крутного моменту. Також, в майбутньому планується випуск гібридної версії GX.
TX має більше можливостей вибору двигунів. Існують версії TX 350 і TX 500h, а також пізніше з’явиться гібридна TX 550h+ з можливістю зарядки від мережі. Базовий двигун – це 2,4-літровий турбодвигун з переднім або повним приводом, який генерує 275 кінських сил і 317 фунт-фут крутного моменту.
Версія TX 500h використовує той же двигун, але в поєднанні з гібридною системою. Це збільшує загальну потужність до 366 кінських сил і 409 фунт-фут крутного моменту, але допомагає знизити витрату пального з 21 мили на галон до 24 миль на галон. Гібридна версія з підключенням до зарядної мережі буде мати 406 кінських сил і розраховувати на витрату пального близько 30 літрів на 100 км.
На відміну від TX, який використовує різні двигуни для різних потреб, GX має лише одну версію двигуна. Продуктивність двигуна GX забезпечує середній розхід пального 17 літрів на 100 км. Також важливою характеристикою GX є його здатність буксирувати вантаж масою до 8000 фунтів, а також його великий крутний момент на низьких обертах, який допомагає при бездоріжжі та руху по важкому дорожньому покриттю.
Підсумовуючи, можна сказати, що TX більш спрямований на комфорт та місткість, з широким вибором двигунів. З іншого боку, GX більше підходить для фанатів бездоріжжя та має вражаючу здатність до буксирування.
Вибір між цими двома моделями залежатиме від потреб та вподобань покупців.