...

Хоча часто говорять, що нові двигуни вже не такі довговічні, як раніше, ми склали список агрегатів, які є підтвердженням невірності цієї теорії. Вони відповідають стандарту Євро 6 та мають великий пробіг.
Ті, хто критикує нові двигуни, частково мають рацію, оскільки зменшення розмірів та посилення норм викидів вимагають, щоб агрегати ставали потужнішими та складнішими за конструкцією, що може створювати більшу ймовірність виникнення неполадок.
Однак, як виявляється, дизелі стандарту Євро-6 можуть бути надійними та служити довго. Значні обмеження на викиди твердих частинок та оксидів азоту, які були введені в 2014 році на деяких автомобілях, і є обов’язковими для всіх автомобілів, зареєстрованих після вересня 2015 року, не заважають деяким двигунам витримувати значні пробіги.
Ось найкращі з них.

MERCEDES 2.1D

4-циліндровий OM 651 DE 22 розроблявся протягом 20 років (до 2021). Такий тривалий період розробки дозволив досягти практичної досконалості в версії OM 651 DE 22. Цей двигун вже не просто рядовий двигун, а він дійсно відмовостійкий.

Якщо щось ламається в цьому двигуні, то сам двигун, як правило, витримує це, але окрім самого блоку в 2.1D трапляються більш серйозні проблеми, наприклад, поломка масляного насоса. Наступником OM 651 DE 22 став двигун з об’ємом 2.0d, який досягає сенсаційних результатів у витраті пального, але ще належить з’ясувати, який пробіг для нього не є проблемою. OM 651 DE 22 цілком здатен витримати пробіг у 400-500 тис. км.

BMW 3.0D

Популярність 6-циліндрового дизеля BMW досі на висоті, завдяки двигуну M57, який вважається одним з найкращих дизельних двигунів, створених коли-небудь для легкових автомобілів. Цей двигун відрізняється високою потужністю та надзвичайною довговічністю на свій час.

Нинішнє покоління B57 продовжує цю традицію – воно має дуже високу потужність і довговічність, що дозволяє використовувати його на великих відстанях. Його потужність досягає 400 к.с., при цьому не приносячи великих і частих проблем із ремонтом. Конструкція цього двигуна вже досить складна, як і у нових двигунів Mercedes, проте довговічність більш ніж задовільна.

Volkswagen TDI

Найновіші дизелі Volkswagen Group також проявили себе як дуже довговічні, що підтверджено досвідом користувачів. Двигуни 1.6 TDI (EA 288), 2.0 TDI (EA 288 evo) та 3.0 TDI (VW EA897 evo) розроблені для довгих відстаней та великих пробігів.

Хоча 1.6 TDI був дуже популярним в автопарках, він був знятий з виробництва, а 2.0 TDI зараз можна знайти в цілому ряді моделей, від компактних моделей до фургонів. З іншого боку, 3,0-літровий V6 TDI можна знайти в багатьох моделях Audi, таких як A6 і A7.

Всі перераховані тут двигуни TDI проходять 300-400 тис. км. Вони не потребують повного обслуговування, але не мають з ним особливих проблем. З іншого боку, 4-циліндрові двигуни не потребують значних витрат на обслуговування порівняно з V6, де вартість заміни ланцюгів ГРМ дуже висока. На щастя, це робиться кожні 300 тис. км або близько того, ви просто повинні бути впевнені в пробігу.

Volvo 2.4D

Дійсно довговічним дизелем Volvo був п’ятициліндровий 2.4D, хоча він не був позбавлений дрібних несправностей. Він випускався протягом багатьох років, аж до 2016 року. Останні версії цього мотору встановлювалися в перше покоління V70, XC70 та XC60.

Ці двигуни можуть досягати дуже великих пробігів за умови належного обслуговування.

Renault 1.6 DCI

Двигун 1.6 dCi може надійно працювати при великому пробігу… але переважно в Renault Trafic. Його також можна знайти в Renault Megane, Laguna або Mercedes C-Class, де він також добре себе зарекомендував.

1.6 dCi (Euro 6) був розроблений щоб замінити 1.5 dCi (Euro 5) і відповідати стандарту Євро 6. Новіший же двигун 1.5 dCi (Euro 6) з’явився в меньших автомобілях, а 1.7 dCi (Euro 6) – у більших, починаючи з 2019 року. І хоч це був досить успішний двигун, на ринку він був доступний досить короткий час. Його ви можете зустріти в переважній кількості моделей Рено до 2018 року.

Hyundai / KIA 1.6 CRDI

Переглядаючи прайс-листи Kia та Hyundai, можна помітити, що двигун 1.6 CRDi вже давно розрекламований, але за майже 20 років на ринку він постійно вдосконалювався і врешті-решт витіснив більший за розмірами 1.7 CRDi. 1.6 став більш сучасною версією двигуна 1.7, який був більш економічним, екологічним і краще звукоізольованим. Цей двигун відносно простий, не має конструктивних недоліків і може проїхати понад 300 000 км без особливих проблем.

Щоб відповідати суворому стандарту Euro 6D, 2-літровий дизель концерну повинен був отримати м’яку гібридну систему, тоді як 1.6 міг залишатися без неї. Тим не менш, після 2021 року Kia та Hyundai вирішили не продовжувати виробництво дизелів.

5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
z
Заголовок
Стаття
Обкладинка
Maximum file size: 512 МБ
Search this website
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x