...

Новий Mercedes E-Class Estate надійде в продаж цієї осені зі збільшеним простором для пасажирів ззаду, поліпшеним рівнем технологій і безліччю додатків від сторонніх розробників.

Як завжди, новий E-Class Estate продаватимуть разом із седаном Mercedes E-Class, який було показано у квітні, в рамках презентації сьомого покоління моделі.

E-Class Estate на 28 мм ширший, ніж попередній автомобіль. Його колісна база також збільшилася на 22 мм до 2961 мм. Об’єм вантажного простору становить 615 літрів, порівняно з 650 літрами у Volvo V90 і 586 літрами у Audi A6 Avant. При складених сидіннях простір збільшується до 1830 літрів.

Гібридні моделі, що підключаються, мають 460 літрів багажного простору, який збільшується до 1675 літрів за умови складених сидінь через розташування батареї.

Модель також отримала оновлення дизайну з чорними глянцевими елементами, запозиченими у повністю електричної лінійки EQS. Вона відрізняється більш плавною лінією даху, а нова чорна панель тягнеться від радіатора до фар.

У моделі E-Class Estate компанія Mercedes продовжила оновлення інтер’єрів своїх моделей за допомогою цифрових технологій. Він отримав останнє, третє покоління інформаційно-розважальної системи MBUX з доповненою реальністю, голосовим помічником і потоковим відтворенням музики онлайн.

Також до комплектації входить набір цифрових додатків, що включає TikTok, Angry Birds і Zoom. Складна система штучного інтелекту може вивчати звички і розпорядок дня водія, пропонуючи певні функції, які, на її думку, водій може використовувати.

Безпілотні технології четвертого рівня також представлені у вигляді опціональної функції паркування без водія (яка раніше була ексклюзивом S-класу) на таких ринках, як Німеччина, де це дозволено законом.

Як і седан, новий E-Class Estate спочатку продаватимуть із чотирма поздовжньо розташованими чотирьох- і шестициліндровими бензиновими і дизельними двигунами, кожен із яких оснащений 48-вольтовою гібридною електрифікацією.

Потужність варіюється від 194 к.с. до 375 к.с., і всі двигуни в стандартній комплектації агрегатуються з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач.

Усі вони також працюють у парі з інтегрованим у коробку передач стартерним двигуном, який збільшує потужність і крутильний момент, а також підвищує ефективність та економію пального під час руху накатом.

З початку продажів також доступний під’єднуваний гібридний варіант з батареєю ємністю 24,1 кВт/г, що забезпечує до 100 кілометрів пробігу тільки на електротязі.

У стандартну комплектацію входить однокамерна пневматична підвіска ззаду для поліпшення комфорту під час їзди, а як опція пропонується система Airmatic з регульованою амортизацією. Автомобіль може буксирувати до 2,1 тонни.

Ціна на седан і універсал будуть оголошені пізніше цього року.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
z
Заголовок
Стаття
Обкладинка
Maximum file size: 512 МБ
Search this website
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x